niedziela, 22 marca 2015

Pod Ciężarem Królestwa - Heavier than Kingdom

Witajcie.

Przede wszystkim jeżeli ktoś to czyta, chce już na wstępie podziękować, za poświęcony mi czas i uwagę i od razu zachęcić do pozostania na dłużej.
Może wpierw się przedstawię. Jestem Sara, tak się do mnie zwracajcie. Jeżeli mnie znacie z twittera jestem tam pod dwoma kontami. Oczywiście jednym z nich jest oficjalny opowiadania "Pod Ciężarem Królestwa" czyli @brzemie_korony , drugi zaś i jednocześnie ten personalny to @yolos_bitches . 
Skąd wziął się u mnie pomysł na opowiadanie? Może zacznę od małego wyjaśnienia, fanfiction tworzyłam już bardzo dawno temu, o różnej tematyce. Ten jest moim pierwszym w którym głównym bohaterem jest chłopak o wyglądzie Justina Biebera. 

Coś o "Pod Ciężarem Królestwa"

Większość z was może się domyślić z tytułu o czym będzie to opowiadanie. Chociaż słowo królestwo można brać pod różnoraki sposób. Główny bohater, którego imienia i nazwiska przez jeszcze jakiś czas nie chcę ujawniać, będzie człowiekiem borykającym się z brzemieniem, które zostało nałożone na niego od urodzenia. Przyznam się szczerze, że w pewien sposób zainspirowało mnie tutaj samo prywatne życie Justina Biebera. Zwracam bardzo często uwagę na psychologiczną stronę ludzi na tak zwanym "świeczniku". Interesuje mnie ich myślenie, to co czują i to jak się zachowują w danym momencie, ale jeszcze bardziej, interesuje mnie ta prawdziwa strona ich twarzy. Świat po drugiej stronie tafli wody, który nie jest już tak kolorowy i przyjemny. 
Opowiadanie Pod Ciężarem Królestwa, będzie prowadzone z perspektywy tylko i wyłącznie głównego bohatera, w pierwszej czy trzeciej osobie, tego jeszcze do końca nie wiem. Cały zarys fabuły jest już gotowy. Prolog tkwi w mojej głowie od dawna wystarczy mi go spisać. Chcę byście tez wiedzieli, że z początku nie zamierzam bezpośrednio wplatać w to jakakolwiek dziewczynę. Opowiadanie może wydawać się bardzo ciężkim bo przede wszystkim będzie dramatem / dramatem obyczajowym? Być może. w opowiadaniu będą wtrącane wypowiedzi osób z otoczenia głównego bohatera. Ogólna koncepcja prowadzenia opowiadania jeszcze nie do końca jest mi znana i wychwycona. Wciąż się waham, prawdopodobnie może to tez wyglądać jak uwielbiany przez was film "Believe"...być może. Bądź będzie bardziej fabularne.  


W jaki sposób możecie się ze mną kontaktować?

Zapraszam serdecznie do obserwowania konta @brzemie_korony - oficjalny tt opowiadania, oraz mój prywatny tt @yolos_bitches

Swoje pytania na temat opowiadania i wszystkiego z nim powiązanego zadawajcie śmiało w komentarzach, albo tutaj http://ask.fm/pod_ciezarem_krolestwa


Moje prośby...

Będzie mi niezmiernie miło, jeżeli pomożecie mi w rozprzestrzenieniu informacji o powstającym opowiadaniu. Każde wasze dobre słowo tutaj w komentarzach, będzie bardzo mile widziane, jak i te konstruktywne krytyki również.

Będę wdzięczna, jeżeli ktoś pomoże mi znaleźć odpowiednią stronę, która ma otwartą kolejkę do tworzenia całych szablonów, a może któreś z was umie? Byłabym bardzo wdzięczna za jakakolwiek pomoc.

Dziękuje za każdy przyszły komentarz i za każdy przeczytany rozdział. Do zobaczenia niedługo skarby. – Sara

4 komentarze: