niedziela, 5 kwietnia 2015

Zwiastun !!

Witam,

Dziękuję wszystkim tym, którzy tutaj zajrzeli, zatrzymali się na chwilę i postanowili przeczytać.
Tak jak wam obiecałam i pisałam, zwiastun miał się pojawić niebawem.
Nie przedłużając zapraszam was do oglądania.



Serdecznie chcę podziękować twórczyni zwiastunu  Spectrum z Bajkowych Zwiastunów. Jak sami widzicie wykonała wspaniałą pracę, doskonale odczytała moje potrzeby za co jej serdecznie dziękuję.
Zwiastun dedykuję Annie mojej przyjaciółce i oczywiście Mrs Sykes, bez której też nie powstałoby to opowiadanie. Dziękuję wam dziewczyny. 

Z czysto technicznych rzeczy. W przygotowaniu jest już rozdział pierwszy, co do szablonu nadal go potrzebuję. Otwarcie oficjalnie i publikacja prologu nastąpi dopiero wtedy kiedy będę mieć gotowy szablon. 

Dziękuję wam jeszcze raz i zapraszam do śledzenia mnie na twitterze @brzemie_korony - oficjalny twitter opowiadania Pod Ciężarem Królestwa

4 komentarze:

  1. Zwiastun jest niesamowity dziewczyny z Bajkowych Zwiastunów po prostu rybą życie w każdą historię. To chyba moj ulubiony zwiastun od tera. Nie nie chyba tylko na pewno. Czekam na rozdział! :* weny kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przypadł Ci do gustu. Tak faktycznie dziewczyny z Bajkowych Zwiastunów są genialne. Niedługo ukończę pierwszy rozdział, tak więc niebawem może już ruszę, jednak to nic pewnego. Szablon jest w przygotowaniach.

      Usuń