niedziela, 10 maja 2015

Oh, Hope of my life. - spoiler bohaterki

Na gorące prośby płynące na asku, postanowiłam wam wstawić spoiler na temat bohaterki. Tak! Philip już w III rozdziale spotka kogoś kto stanie się w jego życiu naprawdę ważną osoba, jak nie najważniejszą. Ale! Postać ta nie jest zwyczajna, nie jest wymyślona przeze mnie!
Mianowicie jest dzieckiem, najwspanialszej pary z JBFF jakie czytałam, Casper'a Mathers'a oraz Natalie (jak na razie) Johnson z Miłość Nas Rozdzieli. Dlaczego się na to zdecydowałam? Opowiadanie trafiło do mojego serca, zwłaszcza jego główny bohater Casper. Piękna historia miłości, która nigdy nie umrze. A teraz mam wam zaszczyt przedstawić...



Hope Mathers


Musicie wiedzieć tyle, że mieszka na co dzień w Nowym Jorku, ma 23 lata. Ale czy jej ociec żyje? Mhh i ja pragnę to wiedzieć, to jest niesamowite bo ja sama jestem trzymana w napięciu. Możecie być jednak pewni, Hope będzie pełna tej miłości, którą jej rodzice darzyli się wzajemnie. Pełna dobroci i życzliwości, patrząca wgłąb serca nie na maski, które ludzie noszą na co dzień. Która prawdziwie dostrzeże Philipa, kochająca jego serce nie tytuły i bogactwa.

I przedstawiam wam fragment opisu uczuć i emocji Philipa związanych z Hope.
      
        " Kiedy spojrzenie jej dużych oczu odwróciło się na mnie, poczułem jak każda komórka w moim ciele roziskrza się wprawiając moje ciało w miliony drgań, powoli pochłaniające przez ogień, ten w którym pragnąłem spłonąć gdyby przyszło mi tak właśnie umrzeć. Nie ważne jak te słowa mogą zabrzmieć banalnie lub wręcz odwrotnie, czułem jakby moja galaktyka skłębionych emocji, uczuć wspomnień i problemów, zderzyła się z jej. Jakby wtargnęła tam ogromna gwiazda rozświetlająca intensywnie każdy mrok. Uśmiechnęła się w moja stronę i wiedziałem, że to jeden z tych uśmiechów, kiedy kobieta zachowuje go dla niewielu, uśmiechały się jej oczy i mogłem poczuć jej ciepło, które ogrzewało każdy zmarznięty skrawek mojej zrezygnowanej duszy. I chciałem jej powiedzieć wtedy: „Znam Cię skarbie, znam to uczucie. Więc proszę zostań ze mną najdłużej jak tylko możesz.” Wierzyłem, że kiedy tylko jej dotknę poczuję jak ratuje mnie z tej otchłani bezdennego oceanu zmartwień. Nie znałem jej imienia, ale wierzyłem we wszystko co sobą mi pokazywała i czułem jak na nowo nanosi na moje podarte i zniszczone płótno życia swoje barwy. Chciałem by patrzyła na mnie już tak zawsze, bałem się że kiedy tylko odwróci wzrok, ja znów spadnę w tą przepaść mroku własnych myśli. Pomyłek z których nigdy nie przyjdzie mi się uratować."

Inormacyjnie, dodałam możliwość dodawania komentarzy z anonima, tak więc macie teraz pełen zakres komentowania. Pamiętajcie proszę o tym by czytać i komentować opowiadanie skąd pochodzi Hope - Miłość Nas Rozdzieli.  Mam nadzieję, że spoiler bohaterki sie wam spodobał. Oczywiście na głównym wizerunku Cara  Delevingne. Komentujcie piszcie na tt i na asku. 

12 komentarzy:

  1. Czytałam już ten spojler, ale kolejny raz nie mogłam się oprzeć. Znów padłam z wrażenia jak bardzo cudownie jest to napisane. Przepelnia mnie wielka radość, że moja droga Hope pojawi się w życiu Twojego Philipa. Ah, naprawdę nie mogę się doczekać ich razem! Całuje cię Saro, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak moje nękania się oplaciły! Jestem zachwycona! Mam nadzieję, że doskonale wykorzystasz obecność Hope. Trzymam Cię za słowo i czekam jutro na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Ja zagładam z MNR!
    Spoiler bardzo fajny, ciekawie się zapowiada i myślę, że skuszę się do czytania.
    Powodzenia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, jak on pięknie o niej mówi! Nie mogę doczekać się rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  7. oh, wszędzie Barbara Palvin :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozważam zmianę wyglądu bohaterki

      Usuń
    2. ZMIENIAJ KOCHANA! ZMIENIAJ! mogę ci pomóc, ale proszę, najpiękniej jak potrafię... zmień ją :))

      Usuń
  8. Nie rozumiem tego opowiadania... Ten Philip to jest Justin, czy kto?;o

    OdpowiedzUsuń